Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

ΠΡΩΤΟ (υπέρ φιλίας)


Έχω γράψει 32 κείμενα με τα οποία θα ήθελα να αρχίζει το ημερολόγιο μου.


Τελικά αποφάσισα να γράψω ό,τι μου ρθει.



Είμαι στο γραφείο, έχω βάλει τ' ακουστικά κι ακούω ραδιόφωνο. Στο γραφείο δε μιλάμε. Είμαστε αρχιτέκτονες, υποτίθεται δημιουργούμε, αλλά δε μιλάμε. Τσακωνόμαστε (μόνοι μας), σχεδιάζουμε, γελάμε, πήζουμε, αλλά δε μιλάμε...Μου πέρασε από το μυαλό οτι είμαι αντικοινωνική. Αν ήθελα θα μπορούσα να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους, έτσι δεν έιναι; Έδιωξα τη σκέψη γρήγορα γρήγορα. Δεν υπάρχει σημείο επαφής, δε φταίω εγώ.Έτσι απλά.



Εγώ κι οι φίλοι μου αγοράζουμε χριστουγεννιάτικο δέντρο



Οι παιδικοί μου φίλοι με τους οποίους ακόμα κάνω παρέα, έστω κι αν μένουμε σε όλες τις άκρες της Ελλάδας πλέον, λένε οτι είμαστε (η παρέα) λιγάκι σαν κλίκα, δεν μπορούμε να δεχτούμε το ξένο σώμα. Έχουμε αποκτήσει δικούς μας κώδικες τιμής, χιούμορ, συννενόησης, ωστε είναι τρομερά δύσκολο να κάνουμε παρέα με άλλα άτομα. Αν είσαι με τους ίδιους φίλους 20 και βάλε χρόνια...Νιώθεις ρε παιδί μου οτι έχεις μια δεύτερη μεγάλη οικογένεια.




Χτες η ελληνική ραδιοφωνία γιόρταζε τα 70 χρόνια της. Το Δεύτερο Πρόγραμμα είχε εκλεκτούς καλεσμένους όλη την ημέρα, με πολύ αρχειακό υλικό, και ωραίες συζητήσεις σχετικά με το ραδιόφωνο. Ξεχώρισα την εκπομπή που έκαναν μαζί ο Σταμάτης Κραουνάκης και η Λίνα Νικολακοπούλου. Πρώτα απ' όλα, ήμουν στο νεκρικά ήσυχο γραφείο μου και άκουγα από τ' ακουστικά και γελούσα μονάχη μου, θέαμα εξαιρετικά αστείο. Αλλά η παρέα, η φιλική σχέση που έχουν και ακούγεται, το νιώθεις στο γέλιο τους, στις κοινές τους φράσεις, στις κοινές τους αναμνήσεις...Τι όμορφα! Πώς μπορείς να ζήσεις δίχως φίλους; Τι αξία έχουν οι στιγμές αν δεν τις μοιράζεσαι; Αν σε όλη σου τη ζωή είσαι μόνος σου σβήνεται η ύπαρξή σου; Είναι μάλλον σαν να μην έζησες ποτέ.




Εγώ κι οι φίλοι μου πάμε για μπάνιο


Τέλος πάντων, αποφάσισα να αφιερώσω το πρώτο μου post στην παρέα μου που μου λείπει πολύ εδώ στα ξένα που μ' έστειλε το ξερό μου το κεφάλι. Θα 'γραφα τα ονόματά σας τώρα πουλάκια μου αλλά άντε, μην εκτεθούμε οικογενειακώς, εσείς τι φταίτε;

4 σχόλια:

  1. Μα είναι τώρα κατάσταση αυτή, όλα τα σχόλια να πρέπει να λογοκριθούν και να εγκριθούν από την συγγραφέα του ιστολογίου??(Ε, όχι και ιστολόγιο το blog...)
    Από τη μιά απεικονίζομαι ως κότα-κόκκορας και ως πάπια και από τη αλλή δε μπορώ να εκφραστώ κατάλληλα για την παμφίλτατη souloulou...Τι να πείς όμως για μια φίλη τόοοοοσων πολλών πια έτών..
    Απλά καλή επιτυχία στο ιστολόγιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. omorfo,poli omorfo.itan poli omorfi kai i mikri ekdromi mas stin simproteuousa,vrethikame kai itan san na min efige kaneis pote...gia emena proswpika apotelese ena politistiko triimero,episkefthika kai 2 ekthesis fotografias me tin gnwsti tis pareas pou exei to kompothema kathws episis pigame kai thestro:"vradia radiofwnwn" me tin rantou kai allous...wraia einai na antamonoume...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. asxeto,ksexases na anafareis sta hobbies tin yoga kai to oriental!!!!des tis foto sou sto mail kai isws thimitheis...xexexe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sxolio gia ton philosofo:11kai11 einai i wra!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή