Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

Lonely lost crazy walkers



Το φαινόμενο των περιπατητών με τα ακουστικά στ' αυτιά αυξάνεται ραγδαίως. Στους δρόμους της Μεγάλης Πόλης νέοι και νέες χάνονται στις μουσικές τους και νιώθουν πρωταγωνιστές βίντεο κλίπ. Στο δικό μου MP3 Player παίζει συνήθως ραδιόφωνο, δεύτερο πρόγραμμα που μου αρέσει και παίζει σε όλη την Ελλάδα, οπότε είναι πολύ καλή λύση για τα ταξίδια μου από τη Μεγάλη στη μικρή πόλη όπου πραγματικά διασχίζω τη μισή Ελλάδα, και ίσως και λίγο παραπάνω. Ωστόσο έχω αποθηκευμένα και κάποια τραγουδάκια επιλεγμένα με πολλή προσοχή έτσι ώστε να μου φτιάχνουν τη διαθεση. Αποτελούν και το playlist στο γυμναστήριο την ώρα που γράφω χιλιόμετρα σε διαδρόμους και ποδήλατα. Θα παραθέσω εδώ τα 10 πιο πρόσφατα:




1)This is the life- Amy MacDonald


Υπέροχο απλά.


2)Bitter End- Placebo

Σκέψου τώρα πώς πάω πάνω στο διάδρομο με τούτο το άσμα! Για πολλές θερμίδες μιλάμε!



3)La Tortura- Shakira




Εντάξει, ντρέπομαι λίγο γιατί είμαι από αυτές τις ντεμέκ κουλτουριάρες έντεχνες που ξελαρυγγιάζομαι στις συναυλίες του Σωκράτη και ψάχνω τα τζαζ κουαρτέτα. Αλλά επειδή είμαι και οριεντάλε ντάνσερ, και σ' όποιον αρέσουμε, η Shakira το κουνάει καλά και μ' αρέσει (το κούνημα και η μουσική, η φωνή είναι λίγο εκνευριστική)


4)Sympathique- Pink Martini



Μ' αυτό το τραγουδάκι νιώθεις οτι περπατάς στη Μονμάρτη κι ας περνάς δίπλα από την πλατέα της γειτονιάς σου με τις ψησταριές κι από δίπλα το απορριματοφόρο του Δήμου, κι ένα αγροτικό πάει να σε πατήσει αλλά... je- ne- vais- pas- travailler...







5)Η φωτεινή πλευρά της ζωής- Μακρινά ξαδέρφια+φίλοι


Και: σφύριξε χαρούμενα μπορείς- φιου φιου φιου φιου φιου φιου φιου φιου- δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής-φιου φιου φιου φιου φιου φιουφιου φιου!Ε, τι να λέμε τώρα!



6)L' amour a' la Francaise- Les Fatals picards


Μα που πάω και τα βρίσκω? Θυμάστε τη συμμετοχή της Γαλλίας στη Eurovision 2007? Με τον καραφλό τύπο από το πάλαι ποτέ Maze να τρέχει γύρω γύρω από το συγκρότητα το οποίο έντυσε αν θυμάμαι καλά ο Γκωτιέ και έβαλε και μια μαύρη γάτα στο φούξια σακάκι του τραγουδιστή και τα λοιπά?Μόνο εμένα μου άρεσε τρελλά εκείνη η συμμετοχή?Γιατί νομίζω πάτωσε στο διαγωνισμό. Εγώ πάντως κάνω ανοιχτή πρόταση σε όποιον μουσικό θέλει να του ρίξουμε μια διασκευή στα ελληνικά (γκρικ καμάκι), έχω φήλινγκ οτι θα πάει πολύ καλά!



7)Σιγά μην κλάψω- Γιάννης Αγγελάκας κ Επισκέπτες


Ναι ρε φίλε, θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό, θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω, σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ! Ακούτε ρε?





8)The pan within- Waterboys


Αχ τι ωραίες αναμνήσεις έχω από αυτό! Και οι Waterboys σε πάνε αλλού, σταθερά ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα χρόνια τώρα.

9)Ταξιδεύω το εγώ μου- Κίτρινα Ποδήλατα


Γιατί με κάνει να θέλω να γίνω πάλι φοιτήτρια και μου θυμίζει τα πιο ωραία χρόνια ever!

10) Μ' ενα φιλί- Η5


Άλλη ντροπή, αλλά αν μου κάτσει ένα τραγούδι, τέλος!Ναι λοιπόν, το πρώτο ποπ γυναικείο γκρουπ στην Ελλάδα, που περισσότερο χόρευε παρά τραγουδούσε, που έβγαινε στη σκηνή χωρίς ορχήστρα, που είχε μια δυο καλές φωνές που τις έφαγε η μαρμάγκα, ε, αυτό το γκρουπ έβγαλε κάποτε ένα μπιτάκι που μου κάνει κλικ!


+1
Over the hill-Μόνικα

Δεν το 'χω ακόμα αλλά όταν το αποκτήσω θα το λιώσω!







Το δικό σας playlist πορωτικών τραγουδιών που ακούμε στους δρόμους και τα γυμναστήρια πιο είναι;



3 σχόλια:

  1. emena manari mou to mp3 player exei polla tradouda,vlepe kiriws rock balandes se roxette,brayan adams,u2,eimai tis palias sxolis,tetoia goustarw.e, kai sta ellinika,kamia prwtopsalti,xaroula(gia tis diskoles wres),onimara,staveno auta ta kainourgia ellinika sigkrotimata mou pane gia tin wra...den einai kai gia poli xtipima ta dika mou,einai pou to exw kiriws gia taksidia kai to vradi prin ton ipno to mp3 player,ante kai tis anaskafes (otan paw...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. episis na sxoliasw tin shakira,molis tin eida ,eipa gia emena tin evale!!!!!egw pantws poli xarika,goustarw shakira kai belly dance,to ksereis,mazi ta kounousame ,ax....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hola, θα το εκτιμουσα βαθυτατα αν οι φωτο συνοδευονταν απο λινκ στις πηγες. θενκς

    ΑπάντησηΔιαγραφή