Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

Μέρες μετά το τέλος



Μετά από σεισμούς, πυρκαγιές, καταποντισμούς βρήκα επιτέλους γραφείο να κάτσω και ίντερνετ να μπω. Καλά, έχω και στο σπίτι, αλλά για έναν περίεργο λόγο μόνο στο γραφείο μου βγαίνει να γράφω. Λοιπόν, άλλο κακό να μην μας βρει, κι άντε να κάνουμε κανένα μπάνιο γιατί θα μαυρίσω μόνο με το σελφ ταν και δεν θα μ' έχει δει ο ήλιος έτσι όπως πάμε! Αίσχος!



Κι αν ήξερες πόσο κοντά έχω τη θάλασσα θα έφριττες! Αλλά μόνο μυρωδιά παίρνουμε...Ουφ!





Μου είπανε πως είναι ανάδρομος ο Ερμής γι' αυτό κοντεύουμε να αφανιστούμε εντελώς και μας έχουν χτυπήσει όλες οι καταστροφές. Και η αστρολόγος συνέχισε: "ου πάρεις σοβαρή απόφαση μέχρι τις 20 του μήνα". Κι είχα σκοπό να παραιτηθώ, να μετακομίσω και να αλλάξω επάγγελμα. Σοβαρά τώρα, αλλά λέω να περιμένω λίγο. Προς το παρόν αποφάσισα και δήλωσα τη ρημαδοάδεια μου στο τέλος του ιουλίου, αλλά έχω ξενερώσει τόσο πολύ με το μπάχαλο που επικρατεί στη δουλειά που σκέφτομαι να πάρω μια άδεια επ' αόριστον!Να τελειώνουμε...

Είναι σήμερα του Αγίου Πνεύματος και δουλεύουμε!ΕΛΕΟΣ! Ένα τριήμερο περιμένουμε από το Πάσχα κι αυτό να μείνουμε εδώ...Τελικά πρέπει να αλλάξω επάγγελμα, δεν βρίσκω καμμιά ευχαρίστηση... Γενικά πρέπει να αλλάξω:
1ον Επάγγελμα
2ον Πόλη
3ον Ίσως οικογενειακή κατάσταση
4ον Μαγιώ (το μυαλό μου εκεί όμως, δεν φεύγει με τίποτα!)
Α, είμαι και χωρίς τηλεόραση μια βδομάδα τώρα. η αλήθεια είναι πως δεν μου λείπει και πολύ. Εξάλλου πήγα σε 2-3 μαγαζιά και αγανάκτησα! Τι πλύση εγκεφάλου μπορούν να κάνουν στο δόλιο καταναλωτή! Και στα πόσα μέτρα θα βλέπετε; Αααα, χρειάζεστε οπωσδήποτε 42άρα, μην το συζητάμε! Με φώτα από πίσω, με χομ σίνεμα, με τέντα μπροστά και μηχανή για εσπρέσσο! και θα πληρώσετε σε 128 έντοκες δόσεις, θα την ξεπληρώσουν τα εγγόνια σας!Και φαντάσου, εγώ πήγα για μια απλή τηλεορασούλα να βλέπω House και φιλαράκια ξανά και ξανά. καταναλωτική κοινωνία φίλε μου, μπορείς να ξεφύγεις;
Ας είναι, και με ραδιοφωνάκι μια χαρά περνάει το καλοκαίρι στη βεράντα. Για χειμώνα βλέπουμε!

ΥΓ: Μου έδιναν προσφορά τηλέοραση για να βλέπω την Εθνική στο Euro. Ευτυχώς δεν την πήρα... Τώρα δεν θα είχα τι να βλέπω...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου